flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Протокол №2 зборів суддів Болехівського міського суду Івано-Франківської області від 01 квітня 2025

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Протоколом зборів суддів

                                                                                          Болехівського  міського суду

                                                                        Івано-Франківської області

                                                                         від 01 квітня 2025 року  № 2

 

 

Засади використання автоматизованої системи документообігу

Болехівського  міського суду Івано-Франківської області

 

  1. Загальні положення

1.1. Засади використання автоматизованої системи документообігу суду (далі – Засади) розроблені на виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням  Ради суддів України від 11.11.2024 № 39 із змінами  (далі - Положення).

          1.2. Даними Засадами визначаються питання функціонування автоматизованої системи документообігу Болехівського  міського суду Івано-Франківської області (далі - суд), які не регулюються Положенням і належать до компетенції  зборів суддів.

1.3. Правовою підставою для розроблення цих Засад є вимоги Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Кодексу адміністративного судочинства України, Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та Положення.

            1.4. Зміни до Засад вносяться шляхом прийняття відповідного рішення зборами суддів Болехівського  міського суду Івано-Франківської області.

ІІ. Спеціалізація суддів

2.1. Всі судді суду спеціалізуються на розгляді цивільних, кримінальних, адміністративних справ, а також справ про адміністративні правопорушення.

2.2.  У суді діє спеціалізація суддів із здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх.

2.3. В суді зборами суддів обираються слідчі судді, які здійснюють повноваження судового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні в порядку, визначеному процесуальним законом.

IІІ. Особливості здійснення розподілу справ і матеріалів між суддями

3.1. Не розподіляються щодо конкретного судді судові справи у дні, передбачені пунктом 2.3.3 Положення, а також судові справи що надійшли:

- у дні перебування судді в нарадчій кімнаті два і більше календарних днів.

Відомості щодо перебування судді у нарадчій кімнаті вносяться до електронного табеля обліку використання робочого часу автоматизованої системи документообігу суду заступником керівника апарату суду (виконуючою обов’язки спеціаліста служби управління персоналом) на підставі  доповідної записки помічника судді/секретаря судового засідання з обов’язковим зазначенням номеру справи, сторін у справі, суті справи та часу виходу до нарадчої кімнати та перебування в ній, до якої додається  витяг  з протоколу/журналу судового засідання.

3.2. У разі невиходу судді на роботу з поважних причин, які будуть підтверджені документально, суддя повинен до 08:30 год. дня невиходу на роботу повідомити про це заступника керівника апарату суду (виконуючу обов’язки спеціаліста служби управління персоналом) з метою подальшого відображення інформації в автоматизованій системі документообігу суду в графіку роботи суддів.

3.3. Розподіл судових справ, які відповідно до законодавства підлягають реєстрації та/або розгляду в неробочі дні або у позаробочий час здійснюється відповідно до встановленого наказом голови суду  графіку чергування.

3.4. Коефіцієнти складності справ визначаються та встановлюються відповідно до Додатку 2 Класифікатору - Коефіцієнти складності справ за категоріями, коефіцієнти складності окремих процесуальних питань, коефіцієнти форми участі судді та коефіцієнти адміністративних посад, затвердженого наказом ДСА України № 622 від 21.12.2018.  

3.5. У разі знеструмлення електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп'ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи, розподіл судових справ, які за законом мають розглядатися невідкладно з метою недопущення порушення конституційних прав громадян (судові справи, пов'язані з виборчим процесом, судові справи про встановлення або усунення обмежень щодо реалізації права на мирні зібрання тощо) здійснюється головою суду або особою, яка виконує його обов’язки,  згідно черговості за списком суддів, складеним в алфавітному порядку, з урахуванням даних табеля обліку робочого часу суддів, пункту 2.3.3 Положення та пункту 3.1. Засад.

3.6. Передача судової справи раніше визначеному судді, судді-доповідачу проводиться щодо:

- клопотань (подань, скарг), які надійшли в межах одного кримінального провадження (за номером ЄРДР).

У разі відсутності раніше визначеного у судовій справі головуючого (слідчого) судді, здійснювати повторний автоматизований розподіл клопотань, подань, скарг, які надійшли в межах одного кримінального провадження, якщо не здійснення такого призведе до неможливості розгляду їх у розумні строки, визначені процесуальним законодавством.

  1. IV. Прикінцеві положення

4.1. Засади використання автоматизованої системи документообігу суду набирають чинності 01 квітня 2025 року, після їх затвердження рішенням зборів суддів суду.

4.2. Коефіцієнти складності справ за категоріями у Болехівському  міському суді Івано-Франківської області встановлюються згідно з Додатком 2 до Класифікатора, затвердженого наказом ДСА України № 622 від 21.12.2018 та починають діяти з 01 квітня 2025 року.

4.3. Визнати такими, що з 01 квітня 2025 року втратили чинність протоколи зборів суддів Болехівського міського суду Івано-Франківської області від 11 лютого 2019 року № 1 та від 18 квітня 2019 року № 5.