Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом голови Болехівського
міського суду
Івано-Франківської області
№ 02-10/34 від 30 грудня 2016 року
ПЛАН
роботи Болехівського міського суду Івано-Франківської області
на перше півріччя 2017 року
№ |
Назва міроприємства |
Дата виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
|
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ |
|||||
1 |
Підведення підсумків роботи суду за 2016 рік. |
січень |
Поляниця М.М.
Прокопишин Л.С. |
|
|
2 |
Підбиття підсумків щодо роботи працівників апарату суду по складанню звітів за 2016 рік. |
3 січня 2016р |
Поляниця М.М. Михавків Л.М. Цюцюра А.В. Галів І.Б. |
|
|
3 |
Розробка плану заходів з енергозбереження Болехівського міського суду на 2017 рік. |
січень |
Поляниця М.М.
Прокопишин Л.С. |
|
|
4 |
Організація та проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду. |
січень |
Поляниця М.М. Левандовський М.В. |
|
|
5 |
Проведення аналізу фінансування суду протягом 2016 року. |
протягом півріччя |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. |
||
6 |
Здійснення перевірки обліку особистих речей суддів та працівників апарату суду, які не є власністю суду і знаходяться в тимчасовому користуванні установи. |
лютий |
Поляниця М.М.
Прокопишин Л.С.
Паздерський І.В. |
||
7 |
Надходження до державного бюджету коштів від діяльності суду відносно сплачених штрафів по кримінальних справах та судового збору по цивільних справах та справах про адміністративні правопорушення. |
лютий |
Поляниця М.М.
Михавків Л.М. |
||
8 |
Проведення перевірки своєчасності здачі секретарями судового засідання судових справ після їх розгляду до канцелярії суду та правильності і своєчасності оформлення журналу розгляду справ і матеріалів суддею. |
щомісячно |
Поляниця М.М. помічники суддів старший секретар суду |
||
9 |
Здійснення контролю за веденням діловодства суду у відповідності до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах та Положення про автоматизовану систему документообігу суду. |
постійно |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. Михавків Л.М. |
||
10 |
Проведення роботи по підготовці справ для передачі до архіву суду. Підготовка описів справ і документів, що утворюються в діяльності суду із зазначенням строків зберігання за 2016 рік. |
до березня 2017 р |
Поляниця М.М. Цюцюра А.В. |
|
|
11 |
Проведення засідання ЕК суду щодо підготовки до вилучення та знищення судових справ, строки зберігання яких закінчилися, внаслідок чого підготувати відповідні акти. |
до березня 2017 р |
Головенко О.С. Цюцюра А.В. |
||
12 |
Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду. |
березень |
Поляниця М.М. Михавків Л.М. |
|
|
13 |
Здійснення перевірки стану заповнення ОСК автоматизованої системи документообігу суду, контроль за правильністю заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження. |
щоквартально |
Поляниця М.М. Цюцюра А.В. старший секретар суду |
|
|
14 |
Проведення перевірки щодо стану зберігання і видачі речових доказів. Здійснення взаємозвірки з органами УМВС щодо виконання рішень суду в частині речових доказів. |
квітень |
Поляниця М.М. Левандовський М.В.
|
||
15 |
Підтримання належного порядку в приміщенні суду та прилеглій території. |
постійно |
Працівники суду Стельмах Н.М. |
|
|
16 |
Стан матеріально - технічного забезпечення діяльності суду. |
червень |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. |
||
17 |
Висвітлення у ЗМІ та через офіційний «Веб-сайт» інформації про роботу суду та розгляд резонансних справ. |
постійно |
Поляниця М.М.
Дуб М.В. |
|
|
18 |
Затвердження плану роботи суду на 2-ге півріччя 2017 року. |
червень |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. |
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ СУДОВОЇ ПРАКТИКИ |
|||||
1 |
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ за ст.185 КК України (крадіжка), розглянутих судом у 2016 році (порівняльна характеристика з 2015 роком). |
січень |
Поляниця М.М. Дуб М.В. |
|
|
2 |
Узагальнення судової практики розгляду справ, що виникають із земельних правовідносин за 2016 рік, проведення порівняльної характеристики за попередній період. |
лютий |
Головенко О.С. Петрів І.Д. |
|
|
3 |
Узагальнення судової практики розгляду судом справ про адміністративні правопорушення за ст.130 КУпАП за 2016 рік, проведення порівняльної характеристики за попередній період. |
березень |
Сметанюк В.Б. Халацька Б.В. |
|
|
4 |
Узагальнення судової практики розгляду цивільних справ, що виникають із сімейних правовідносин, розглянутих судом у 2016 році (порівняльна характеристика з 2015 роком). |
квітень |
Головенко О.С. Петрів І.Д. |
|
|
5 |
Узагальнення судової практики розгляду адміністративних справ зі спорів з відносин публічної служби, розглянутих судом протягом 2016 року. |
травень |
Сметанюк В.Б. Халацька Б.В. |
|
|
6 |
Проведення аналізу причин скасування судових рішень у апеляційному та касаційному порядку. |
червень |
Поляниця М.М. Дуб М.В. |
|
|
7 |
Аналіз стану виконання судових рішень у кримінальних провадженнях, цивільних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення. |
червень |
Поляниця М.М. Михавків Л.М. старший секретар суду |
|
|
РОБОТА З КАДРАМИ |
|||||
1 |
Здійснення заходів щодо підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду. |
протягом півріччя |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. |
|
|
2 |
Інформування працівників суду про зміст рішень Європейського Суду у справах проти України. |
постійно |
Поляниця М.М. Цюцюра А.В. |
|
|
3 |
Проведення обчислення стажу роботи працівників апарату суду для встановлення надбавки за вислугу років та присвоєння чергового рангу. |
постійно |
Прокопишин Л.С. Михавків Л.М. |
|
|
4 |
Організація е-декларування доходів суддів та державних службовців за 2016 рік. Роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю. |
березень |
Поляниця М.М. Прокопишин Л.С. |
|
|
5 |
Проведення перевірки правильності ведення особових справ суддів та працівників апарату суду, своєчасність та правильність внесення записів у особові картки. |
постійно |
Поляниця М.М. Михавків Л.М. |
|
|
Всі питання згідно плану роботи обговорити на виробничих нарадах та підготувати протоколи оперативних нарад.