flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати оцінки якості роботи Болехівського мыського суду Івано-Франківської області

15 липня 2013, 15:57

1.      Модуль «Судове адміністрування»

За результатами проведеного дослідження з’ясовано, що працівники апарату не мають мотивації до професійного розвитку – перспектива професійного зростання оцінена у 2,92 б.

Необхідно приділити увагу і матеріально-технічному стану приміщення суду та робочих місць працівників апарату суду. Робоче місце працівники апарату оцінили у 3,92 б., судді – 4,5 б. Не вистачає залів судових засідань.

Недостатня кількість зручних та комфортних приміщень суду для відвідувачів суду, працівники апарату цей критерій оцінили у 3,86 б., судді – 3,5 б.

Соціально-психологічний клімат у колективі працівники апарату суду оцінили у 3,54 б.

Усі опитані відзначили сформований ефективний тандем «Голова суду – керівник апарату».

50% суддів відзначили, що навантаження на суддів не є великим, справ не так багато, але деякі з них надто складні і це призводить до роботи в позаробочий час.

За останні 12 місяців роботи суду особисте навантаження суддів зросло, стан приміщення суду за враженнями працівників апарату не змінився (79% відповідей). Відносини в колективі суду покращилися.

 

2.      Модуль «Своєчасність судового розгляду»

Оцінюванню підлягало 26 проваджень у кримінальних справах та 136 проваджень у цивільних справах.

Найбільш тривалий період між засіданнями у кримінальних справах – 36 календарних днів, у цивільних справах – 14 днів.

Тривалість періоду між судовим засіданням та днем проголошення рішення у кримінальних справах – 125 календарних днів, у цивільних справах – 39 днів.

Тривалість розгляду справи у кримінальному провадженні становить – 138 календарних днів, у цивільному – 48 днів.

Графіки розгляду справ щодо обох категорійсправ дотримуються на 100%.

 

3.      Модуль «Задоволеність роботою суду його клієнтами»

В опитуванні взяло участь 13 респондентів, які оцінили якість роботи суду у 4,23 б.

Загальний показник доступності суду склав 4,32 б., загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 4,42 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 4,76 бали. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 4,65 б.

76,92 % відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним». 38,46% респондентів відзначили, що якість роботи суду значно покращилася.

Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 38,46% респондентів бажають щоб їм повідомили про дату і час розгляду справи за допомогою мобільного телефону.

 

Рекомендації:

Керівництву суду необхідно звернути увагу на покращення мікроклімату в колективі, сприяти можливості працівникам підвищувати свій професійний рівень.

Керівництву суду варто вжити заходів для покращення соціально-психологічного клімату. Впровадити роботу скриньки - «Служба хорошого настрою», організувати  в позаробочий час проведення спільного дозвілля.

Забезпечити доступ до приміщення суду людям з обмеженими фізичними можливостями (облаштування пандусів, маркувань).

Забезпечити чистоту та прибраність приміщень.